מכתב תלונה למסעדה

לכבוד : מסעדת _______________ כתובת : ______________ ##הנדון : דרישה לפיצויים בגין שירות לקוי## ביום שישי ה X לחודש בשעה X, הייתי עם בני משפחתי לחגוג לאימי יום הולדת. המקום הוזמן מראש אך כשהגענו השולחנות לא היו ערוכים. הזמנו בקבוק יין אבל היה חסרים כוסות יין ורק לאחר מספר פעמים קיבלנו. מנות הילדים לא הגיעו בזמן וגם מנות המבוגרים הגיעו באיחור של חצי שעה. גיסי שבחר מנת בשר ביקש מהמלצרית כי התוספת לא תהיה אורז ולא רק שהמנה הגיעה באיחור של חצי שעה המלצרית עוד מתווכחת איתו כי הוא לא ביקש תוספת אחרת. דרך אגב, אני שמעתי שכשהוא הזמין את המנה הוא ביקש תוספת אחרת. דבר נוסף אין זה ראוי, שמלצרית מתווכחת עם לקוח. לקראת סיום הארוחה הזמנו שתיה חמה וקינוחים שגם הגיעו לאחר רבע שעה, אבא שלי ניגש אל הבר ושאל כמה זמן לוקח להכין קפה הוא ענה שישב בסבלנות, רבע שעה לוקח להכין 4 כוסות קפה ולהביא קינוחים. ברצוני לציין מספר דברים : ראשית, לא היו הרבה אנשים שהצדיקו את האיחורים של המנות. שנית, תפקידם של מלצרים לתת שירות ולא להתווכח עם לקוחות. שלישית, הלקוח תמיד צודק. לסיכום, בתור מסעדה ידועה שמכבדת את עצמה אין שום הצדקה לשירות גרועה אני ובני משפחתי התאכזבנו מהמקום וכן מהשירות. כמו כן באופן אישי בתור לקוחה קבועה וחברת מועדון אצלכם התאכזבתי אף יותר. משום כך, אני דורשת שתפצו אותי ואת משפחתי בגין שירות גרוע. מאת : __________ מסמכיםאוכל (תביעות)