תקנות פרי-הדר (סמכויות מועצת השיווק), תש''ט-1949

תקנות פרי-הדר (סמכויות מועצת השיווק), תש''ט-1949 בתוקף סמכותי לפי סעיף 3 לפקודת פרי-הדר (פיקוח ושיווק), תש''ח-1948, אני מתקין בזה תקנות אלה: 1. שינוי בסמכויות המועצה לשיווק פרי הדר (תיקון: תשי''ב) המועצה לשיווק פרי-הדר מוסמכת לכלול פרי-הדר מכל זן שהוא בתכנית שיווק פרי-הדר הנערכת על ידה לפי פקודת שיווק פרי-הדר, 1947. 2. תחילת תוקף תקפן של תקנות אלה הוא מיום כ''ג באדר תש''ט (24 במרס 1949). 1 (א) ק''ת תש''ט, 204; תשי''ב, 534. (ב) סעיף 76 לחוק הבראת כלכלת ישראל (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב והמדיניות הכלכלית לשנות הכספים 2003 ו-2004), התשס''ג-2003 (ס''ח תשס''ג, 450) קובע: ''76. תוקף וביצוע (תיקון: תשס''ג) (א) עד לכניסתם לתוקף של כללים ותקנות לפי תיקון מס' 6, או עד תום שנתיים מיום התחילה, לפי המוקדם מביניהם, יעמדו בתוקפם הכללים והתקנות שנקבעו לפי חוק מועצת הפירות, פקודות פרי ההדר, חוק מועצת הירקות וחוק מועצת צמחי הנוי, בשינויים המחויבים לפי הענין. (ב) על אף הוראות סעיף קטן (א), כללים שנקבעו לפי סעיף 2(ג) לחוק מועצת הפירות ימשיכו לחול, בשינויים המחויבים לפי הענין, כל עוד לא תוקנו או בוטלו לפי סעיף 2(ג) האמור כנוסחו אחרי תיקון מס' 6. (ג) השר רשאי, בהסכמת שר האוצר, לקבוע הוראות נוספות לשם ביצוע הוראות פרק זה.''פרי הדרתקנות